Saturday, January 07, 2006

『武林高手都要食飯架』

玩開boardgame的有位朋友人緣很好且經常有新的精句。其中一句就係『武林高手都要食飯架。』

如果你前晚做到點半先返屋企、尋晚做嘢攰到兩點瞓著、今朝俾十三個missed call叫醒、聽完六個voicemail食早餐都要講住公事,之後有人叫你盡量俾佢搵到的話,你應該會想同果個人咁講!

於是,我今天早上就在愉快的早餐A、暢快的美日搖滾音樂、暢快的Z高達dx(兩局)、暢快的電話鈴聲跟十分不暢快的VPN中度過……

昨晚跟今早聽過的有:
Kelly Clarkson 的Breakaway, Thankful
LUNA SEA 的IMAGE, STYLE, SHINE, LUNACY
System of a Down 的Hypnotize
Anna and the King, Chocolat, Corpse Bride, Finding Neverland, Girl with a Pearl Earring, School of Rock 的soundtrack
黒夢 的FAKE STAR

1 comments:

At 09 January, 2006 00:46 , kalends said...

離開香港吧