Thursday, January 11, 2007

今時今日,咁既服務態度

精警對白引客人一笑都不錯!咁既服務態度又如何?

有人會邊賣邊唱歌…

傳說某四仔店:(調寄Jingle Bells) DVD, DVD, DVDVD!
尖沙咀某茶餐廳:(調寄Old McDonald Had a Farm) 兩個都係涷奶茶,邊位飲~架?

間中也聽到不同溫度的笑話

尖沙咀某茶餐廳:(客人:唔該想要餐具) 咁你要中國兵器定西洋兵器呢?筷子就中國人發明既,刀叉呢啲野就西洋人發明既!
鰂魚涌某麵店:(幫客人落單後) 你今次既消費係十七蚊,加五蚊。(數分鐘後) 我有責任提醒你,你叫呢個餐加五蚊可以要冷熱飲品。 (另一個客人叫魚蛋麵) 我質疑你個麵係粗麵定麵!

2 comments:

At 12 January, 2007 01:46 , Anonymous said...

通常寫住傳說的都係親身經歷,正如「有個朋友話」即係自己... XD

At 13 January, 2007 01:49 , hokuto said...

how do you know that... you are so clever...