Monday, September 11, 2006

盈科保險

以往保險agent都是靠人傳人的方法找新生意。近幾年保險公司經常有新的屎橋,其中一樣就是派樣子甜美的妙齡少女攔住在街上的單身男仕,以做問卷為名,做完之後將被訪者推上停泊在附近街邊的旅遊巴,讓另一個沒那麼甜美、也談不上妙齡的人類推銷不同類形的保險計劃。可能因為屎橋真的發生效用,由 A字頭到Z字頭的保險公司都用同一方法做生意,其後甚至有以年輕男仕吸引女仕的版本。如果時間很多的話我也會上車吹冷氣聽聽有甚麼廢話。

跟朋友約好到之前提過Jolly Thinkers吃東西,之前本打算到新世紀廣場買點東西,不過卻被一個盈科保險的問卷人攔住了。「我冇興趣,不過你不怕嘥時間我都可以聽下…」即使我如是說我還是被拉上車了。跟以往不一樣,這次的經歷比較搞笑。以下為部份精華片段:


佢:如果供廿六萬拎返一百萬有冇興趣?
我:幾耐先拎得返?
佢:咁就要睇你供幾耐喇!
我:咁係咪我依家有廿六萬,聽日就可以拎返一百萬?

我:呢個plan同平時見開的儲蓄保險有咩唔同?
佢:呢個savings的成份高啲!
我:咁policy fee要幾錢一個月?
佢:(理所當然地)冇policy fee架!
我:下?真定假?

佢:呢個plan有樣好就係個紅利依消費物價指數來決定!
我:(睇到proposal後面)咁係咪佢每年寄一封信俾我,如果我accept就加我利息?既然係有加冇減我點解會唔accept?
佢:(唔明我問乜)唔係架,因為改左你個policy所以要你簽名,如果唔係唔生效。
我:但呢度唔係咁寫喎,佢話唔回當生效。
佢:(同樣理所當然地)唔係架,真係要你回信先會生效。
(proposal寫的其實是每年會依甲類消費物價指數加保費最少3%及相應提高保額,如果不回覆當接受。對於紅利依甚麼方法決定是隻字不提。)

我:(睇住張俾18歲A小姐的proposal)係咪如果年齡唔同咁保費都唔同?
佢:係架!
我:我xx歲喇喎,你做乜俾張18歲嘅我?
佢:你個樣後生嘛,點估到你咁大個。
我:點會唔知,頭先(推我上來果個)人唔係問左我幾多歲架咩?同埋點睇我都唔似女人嘛!
佢:其實呢個plan係俾18至22歲的人,我冇諗過你會有興趣架嘛。
我:冇興趣你又俾我睇!


下次上車前要開錄音機。

2 comments:

At 12 September, 2006 15:15 , Anonymous said...

"我:咁係咪我依家有廿六萬,聽日就可以拎返一百萬?"

I like this gag :)

At 12 September, 2006 23:40 , Anonymous said...

你好鬼得閒啊! -_-; 但幾鬼好笑, haha. 個保費即係每年按通脹增加, AXA 都好鬼興咁.