Tuesday, June 26, 2007

麥當勞無飲管之迷;糖朝貴到離奇之迷

今天晚飯是麥當勞。
買完一個魚柳包餐+可樂,按飲管發覺兩個都冇野。啊原來係無飲管日…
我對賣包姐姐問了一個無知問題:「無飲管日真係無飲管架?」佢好似冇我咁好氣,求其答左個係。

上網睇原來大家鬧左兩個星期啦!咁我又見到甚麽呢?其實平常唔記得拎或懶的話都會就咁飲,但我比較好奇的係,其他人點處理這個問題?

看看四周,有四個客人正在飲緊野。其中飲汽水的人為零,每人手上拎住的都係有飲管的奶昔。

到底麥當勞做咁多野係咪為左賣多啲『高增值』飲品如奶茶或奶昔呢?
到底麥當勞有沒有多賣奶昔?

 * * * * *

是日宵夜是樓下茶記,牛肉粥連叉燒腸$21
糖朝的一個叉燒腸賣$28,炸兩$25

點解糖朝咁貴都咁多人食呢?
點解我又會去食呢?

6 comments:

At 26 June, 2007 02:57 , Anonymous said...

WAY~sorry,
剛睇睇下zard的新聞,禁左入黎你日記.
睇睇下你日記好搞笑...

能做個fd ma?
我英文水..唔知你info寫乜..
你幾大ka,男定女ka,做咩ka

如果你唔mind add我y~
timway2005@hotmail.com

way~仲有多口一問.star carft 2知唔知幾時出.我以前好鍾意玩..

At 26 June, 2007 21:08 , hokuto said...

你係十年來第一個話我搞笑的人

At 27 June, 2007 00:22 , admin said...

1) 無皇管日會比較受歡迎
2) 因為糖朝有舒適環境,精美食具,進食氣氛佳,能增進食欲及最緊要係...你俾多左錢,會以為自己高級左-->增強自信心及開心指數

At 27 June, 2007 01:09 , hokuto said...

1)返工的話都唔錯
2)你的答案真認真…

At 03 July, 2007 16:01 , Anonymous said...

那是因為你同我呢個又懶又富貴的人去食囉, 嘩哈哈. 但個糖水真係好難食, 下次去第度.

(我個 blog 改左名~~)

At 04 July, 2007 04:06 , hokuto said...

豆腐花幾好呀…而且以糖水來計又不算貴。

其實我這個腸粉精,幾年前已好喜歡食佢地既腸粉啦…!